[Interview] New York Pizza introduceert 1-Click Ordering
- Online
- 27 okt 2016 @ 11:32
- Link
-
Wout Maas
redacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 27 okt 2016 @ 11:32
- Wout Maas
Met één druk op de knop kan de pizzaliefhebber zijn favoriete order bij New York Pizza herhalen. Deze knop neemt allereerst een zeer prominente plaats in op de website. Social&Content Marketeer Alain Léons overweegt serieus om hier in de toekomst een Internet of Things-toepassing aan toe te voegen in de vorm van een ‘fysieke knop’ op koelkasten.
Vanuit welk inzicht heeft New York Pizza de 1-Click Ordering ontwikkeld?
‘90% van de klanten bestelt tegenwoordig online. 48% daarvan is een herhaling van een eerdere bestelling. Om het onze klanten nog makkelijker te maken hebben we 1-Click Ordering bedacht.’
Op welke manier wordt deze propositie gecommuniceerd via jullie marketingkanalen?
Wij hebben onder andere een pizzadoos, een volledige pagina van de folder en al onze social media-kanalen volledig gebruikt om deze tool tot een succes te maken. Ook krijgen klanten die voor het eerst met 1-Click Ordering bestellen tijdelijk 25 procent korting op hun bestelling. Zoals gezegd willen wij het bestelproces voor de klant nog sneller én eenvoudiger maken, dus we zetten al onze kanalen open!
Daarnaast ontwikkelt NYP in de toekomst wellicht een fysieke knop. Wat houdt dit precies in?
Wanneer deze online tool blijkt aan te slaan, sluiten wij niet uit dat wij een fysieke 1-Click Order button gaan ontwikkelen waarmee klanten met één druk op een fysieke knop hun favoriete order kunnen herhalen. Kortom, de functionaliteit zoals hij nu wordt aangeboden, maar dan op je ijskast!
-
Wout Maas
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
- [column] Marketingtoppers in London... 06-06-2025
- AI Assistent wil werken in Albert... 06-06-2025
- Maastricht zet bezoeker centraal met... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation